דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קליפים לבר מצווה - נקודות חשובות 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2150 פעמים ]

לפני האירוע הגדול של בר המצווה, זמן רב לפניו, מתחילה המחשבה על איזה אירוע לערוך. כמובן ששואלים את דעתו של הילד, והיום הילד הוא אף הקובע העיקרי, אך בדרך כלל בסופו של דבר מגיעים למבנה הרגיל של קריאת ההפטרה ועלייה לתורה, ולאחר מכן אירוע רב משתתפים אליו מגיעים קרובי משפחה וחברים. לפעמים קרובי המשפחה שמגיעים הם קרובים רחוקים, של ההורים, והילד אפילו לא מכיר אותם היטב. עובדה זו אין בה כדי לשנות את הרגע הגדול של הנער, העובדה כי באופן רשמי הוא הופך לגבר.

במהלך האירוע, אין ברירה, חייב הנער לשאת דרשה. הוא צריך להגיד "תודה להוריי היקרים", ולהגיד תודה לאורחים שהגיעו. התהליך הזה הוא חלק מההתבגרות של הנער, והיום הטקסים הופכים להיות יותר ויותר המוניים, יותר ויותר מפוארים.

אחד הדברים המקוריים והיפים ביותר שאפשר לעשות לפני האירוע, הוא להפיק עבור הנער סרט המתאר את חייו, ולשלב בו שלל ברכות של בני משפחה וחברים. הקליפ יכול להיות מקורי, ואפשר לשלב בו אלמנטים אשר ירגשו ויפתיעו את הנער. אפשר להכניס למשל ברכה של קרוב משפחה רחוק, שלא ראה את הנער הרבה זמן ולא יכול להגיע לאירוע. אפשר לשלב בו שיר שהנער אוהב במיוחד. יש המון דברים מקוריים שאפשר לעשות, אבל אין ספק שקליפ לבר המצווה יכול להיות מתנה יפה ומפתיעה. הפקה של סרט כזה היא לא עניין יקר במיוחד, אך מה שחשוב הוא התכנון המקדים. אפשר להקרין את הקליפ במהלך האירוע, על מסך גדול לפני האורחים, או שאפשר להראות או בחדר צדדי לנער עם עוד מספר חברים קרובים. יש הרבה דרכים להכין סרט כזה, רק צריך לחשוב על כך מבעוד מועד.

המחשבה של הנער החוגג, על כך שתכננו סרטון או קליפ במיוחד עבורו, יכולה לרגש אותו מאוד. כדאי לחשוב על כך, מפני שאסור לשכוח שהאירוע נערך לכבודו ולא לכבוד אף אחד אחר.

עוד נושא חשוב בתחום הפקת קליפים לבר מצווה, הוא הפקת סרטון לאחר האירוע. כמו בכל אירוע גדול, גם באירוע כמו בר מצווה יש רצון לתיעוד של האירוע, שכל מה שקרה בו יונצח ויצולם. החשיבות של הסרטון המסכם את האירוע היא רבה. אפשר לשבת ולהיזכר בו, לשבת ולנתח מה שקרה, וללמוד מכך רבות. ויותר חשוב, אפשר פשוט להסתכל ביחד כל המשפחה וליהנות. אין ספק שכדאי להשקיע בקליפ מהבר מצווה, לא תתחרטו על כך. והחשוב מכל, מזל טוב בהגיעכם למצוות!

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב